09913545658  (۹تا۱۸)۰۲۱۹۱۰۳۵۰۱۴

سوالات متداول برای کاربران

سوالات متداول

سوالات عمومی کاربران سازمانی خاطرات زیبا

کلیه افرادی که کارت خاطرات زیبا را دارند به راحتی می توانند بعد از ثبت نام در سایت و ورود به حساب کاربری خود،‌ کارت را به حساب کاربری اتصال کنند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به بخش راهنمای استفاده از کارت در بخش راهنمای آن مراجمعه فرمایید.

جهت پرداخت هزینه سفر بعد از ورود به بخش مسافرت‌های من گزینه پرداخت هزینه در هر سفر را انتخاب کرده؛ در اینجا چند گزینه وجود دارد که شامل کارت خاطرات زیبا؛ کارت شتاب و کارت باهمرو است.  حال کافیست گزینه پرداخت با کارت خاطرات زیبا را انتخاب کنید. در این قسمت کادری تعبیه شده تا شما به صورتی دستی میزان مبلغ را تعیین کنید تا به هر میزان که دل‌خواه شماست از اعتبار کارت شماا برداشت شود.

در این صورت برای پرداخت مابه تفاوت مبلغ خرید،‌ پرداخت از درگاه کارت شتاب برای شما تعبیه شده است.

در صورتی که بعد انجام رزرو و قبل از پرداخت تمایل داشته باشید رزرو را کنسل کنید در بخش «مسافرت های من» در هر سفر گزینه حذف را کلیک نمایید و اگر بعد از قطعی شدن رزرو و پرداخت آن تصمیم به کنسل کردن داشته باشید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرماید تا مراحل آن پیگیری شود.

خاطرات زیبا یک پلتفرم گردشگری سازمانی است و تخفیف‌ها شامل مسافران سازمان‌های طرف قرارداد می‌باشد.

این امر بستگی به دستورالعمل سازمان شما دارد که اگر اجازه این مورد داده شود یا خیر. در صورت امکان این بند باید رزرو با کابری دارنده کارت صورت گیرد.

به علت امنیتی بودن این مورد  از طریق راه‌های ارتباطی با پشتیبانی خاطرات زیبا تماس برقرار کنید.

در بخش ورود، گزینه بازیابی رمز را کلیک کرده و پس از دریافت کد بازیابی رمز جدید خود را ثبت نمایید.

در بخش تماس با ما کلیه راه های ارتباطی با خاطرات زیبا درج شده است.


سوالات درباره نحوه رزرو اقامتگاه

جهت جستجوی اقامتگاه هتل یا بوم‌گردی می‌توانید از ایکن‌های بالای صفحه وارد بخش مورد نظر شده و با انتخاب فیلتر مناسب به اقامتگاه مد نظرتون دسترسی پیدا کنید.
 

قوانین لغو رزرو اقامتگاه‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو یک قانون مشخص ندارد. خاطرات زیبا تابع شرایط کنسلی اقامتگاه‌ها هست و هیچ کمیسیونی از بابت کنسلی از مسافر دریافت نمی‌کند.بنابراین مبلغ جریمه در زمانی که مسافر کنسل کند اعلام و از مبلغ واریزی کسر می‌گردد و مابقی مبلغ به مسافر برمی‌گردد.

 خاطرات زیبا تابع شرایط کنسلی شرکت‌های هواپیمایی هست و هیچ کمیسیونی از بابت کنسلی از مسافر دریافت نمی‌کند.بنابراین مبلغ جریمه در زمانی که مسافر کنسل کند اعلام و از مبلغ واریزی کسر می‌گردد و مابقی مبلغ به مسافر برمی‌گردد.

در هر زمان در صورت بروز مشکل بسته به نوع مشکل با اقامتگاه یا خاطرات زیبا تماس حاصل فرمایید. شماره اقامتگاه در فاکتور برای شما ارسال می‌شود. جهت ارتباط با خاطرات زیبا به بخش تماس با ما  مراجعه نمائید.

خاطرات زیبا در تلاش است که همواره قیمت‌ها را بروزرسانی کند اما با تغییر فصل و انتخاب در نوع اتاق ممکن است قیمت نهایی با قیمت رزرو شده ابتدایی در سایت تغییر کند. در پروازها تغییر قیمت حتی در هنگام پرداخت نیز امکان دارد اتفاق بیوفتد.

عمده تفاوت هتل و اقامتگاه بومگردی در اختلاف سبک سبک این دو خلاصه میشود. اگر اهل سفرهایی با شرایط راحت هستید به عنوان مثال تمایل دارید حتما سرویس بهداشتی داخل اتاق باشد مسیر هموار و در دسترس و همه چیز یک قانون خاص و منظم داشته و از امکانات لوکس استفاده بفرمایید هتل گزینه مناسب تری است اما اگر ترجیح می دهید راحتی حضور در یک هتل چند ستاره را نداشته باشید اما در یک طبیعت بکر و زیبا اقامت داشته و غذاهای محلی نوش جان کنید و تجربه سفر بیشتری کسب کنید و اصولا سخت سفر نیستید بومگردی ها گزینه مناسبی هستند.

در صفحه رزرو هر اقامتگاه مشخص شده است که هزینه این اقامتگاه صرفا شامل اقامت است یا صبحانه یا ناهار و شام نیز لحاظ شده است.

در صورتی که ۲ ساعت پس از انجام رزرو، پیام یا تماس تلفنی دریافت نکردید با خاطرات زیبا در بخش «تماس با ما» در ارتباط برقرار کنید.

پس از قطعی شدن رزرو و انجام عملیات پرداخت کلیه اطلاعات اقامتگاه طی پیامک و ارسال فاکتور برای شما ارسال می‌شود.



سوالات درباره نحوه رزرو تور

بله؛ تورهای خاطرات زیبا در مقصدهای داخلی و خارجی تعبیه شده است که با بهترین آژانس‌های گردشگری جهت رفاه حال کابران همکاری شده است. جهت اطلاع دقیق تر از تور ها به بخش تورها و سفرها  در صفحه اول مراجعه فرمایید.

پس از انتخاب تور و تکمیل اطلاعات سفر، درخواست خود را قرار می‌دهید تا پشتیبانان ما برای اطلاعات تکمیلی و مشاور با شما تماس بگیرند.

در صورت انصراف کتبی گردشگر از همراهی تور تا یک ماه قبل از پرواز معادل 20 % قیمت کل تور و از یک ماه تا سه هفته قبل از پرواز معادل 30 % قیمت کل تور و از سه هفته تا72 ساعت قبل از پرواز50 %قیمت کل تور و در کمتر از72 ساعت قبل از پرواز معادل70% قیمت کل تور به عنوان جریمه از کل گشت کسر و مابقی وجوه به گردشگر پرداخت خواهد شد جرایم تعیین شده در این بند در خصوص تورهایی که به صورت غیر چارتر و شناوری از سوی کارگزار اجرا میشود قابل اعمال میباشد و مشمول تورهای چارتر نبوده و گشت های چارتر یا پروازهای چارتر مشمول پرداخت تمام هزینه های گشت طبق این قرارداد می باشد.


سوالات درباره نحوه رزرو بلیط هواپیما

  • چگونه می‌توانم از خاطرات زیبا پرواز خرید کنم؟ 

راهنمای خرید از خدمات خاطرات زیبا

  • چگونگی می‌توانم بلیط خود را استرداد کنم؟

با تماس به پشتیباتی خاطرات زیبا روند استرداد را می‌توانید انجام دهید.

  • میزان جریمه برای کنسل کردن پرواز چقدر است؟

قوانین کنسلی پرواز

  • چگونه اطمینان از قطعی شدن خرید بلیط

در صورتیکه یکی از موارد زیر را مشاهده کرده باشید، بلیط شما صادر شده است:

  • مشاهده بلیط بعد از پرداخت بانکی
  • دریافت پیامک صدور بلیط
  • دریافت ایمیل صدور بلیط

  • چطور برای نوزاد بلیط تهیه کنم؟

    سن نوزاد در زمان پرواز باید بین ۱۰ روز تا دو سال باشد. امکان صدور بلیط نوزاد به تنهایی طبق قوانین هواپیمایی کشوری وجود ندارد و نوزاد تنها با یک بزرگسال قابل صدور است. اگر میخواهید برای بلیط بزرگسالی که قبل تر تهیه کرده اید بلیط نوزاد اضافه نمایید با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • تفاوت پرواز چارتری با سیستمی ؟

    پرواز های چارتری در اکثر مواقع غیر قابل استرداد هستند. قیمت بلیط کودک و بزرگسال در پرواز های چارتری برابر است.
  • بار مجار در هرپرواز چقدر است؟

    میزان مجاز بار به کلاس پرواز و کلاس نرخی بلیط بستگی دارد. هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید میزان بار مجاز را در اطلاعات بلیط ببینید. طبیعی است که اگر میزان بارتان بیش از حد مجاز باشد، باید جریمه پرداخت کنید.

  • نرخ بلیط برای نوزاد و کودکان زیر ۱۲ سال چقدر است؟

    این نرخ به کلاس پرواز و کلاس نرخی بستگی دارد. اما عموما 50 تا 75 درصد قیمت بلیط بزرگسالان است. قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان (تا 2 سال) در بیشتر موارد 10 درصد بلیط بزرگسالان است.