09913545658  (۹تا۱۸)۰۲۱۹۱۰۳۵۰۱۴

درباره خاطرات زیبا

ایران ما همانند بوم هنری سرشار از زیبایی، هیجان و ناشناخته هاست، بومی که فرو رفته زیر غبار بی مهری. ایران با پیشینه تاریخی غنی و خاص، تنوع اقلیمی فراوان، تمدن و فرهنگ اصیل، سرشار از زیبایی‌های بکر طبیعی است که زنان و مردانش با انواع قومیت، مذهب، زبان و گویش سازنده آیین‌ها، مراسم و جشن‌هایی شده‌اند که شایسته‌ی پاسداشت و میراث داری است. این ویژگی‌ها جاذبه‌های خاص و قدرتمندی هم برای توسعه گردشگری داخلی و هم برای جذب گردشگران خارجی محسوب می‌شود. سفر و طبیعت‌گردی به صورت ذاتی و فطری مطلوب انسان و نیاز روحی اوست. افرادی که مشغله کاری و دغدغه‌های فکری زیادی دارند، نیاز به سفر و دوری از محل کار را در خود حس می کنند تا بتوانند یک هفته کاری پر انرژی را شروع کنند. اما این میراث غنی نه تنها به درستی و آنطور که شایسته است معرفی نمی‌شود، بلکه روز به روز بیشتر در انزوا و خطر زوال و نابودی قرار می‌گیرند. همه‌ی ما از این چنین رخداد و وضعیتی ناراحت و ناراضی هستیم. اما به راستی راه حل مقابله با چنین معضلی چیست؟ چگونه می توان در راستای حفظ و نگهداری از میراث طبیعی و فرهنگی سرزمینمان گام برداشت و در معرفی صحیح آن به دیگران تلاش کرد؟

 شاید بتوان بهترین پاسخ به این پرسش‌ها را در دو واژه خلاصه کرد، قدم گذاشتن در مسیر جاده و راهی سفر شدن و پر واضح است که رشد، اجرا و توسعه ی صحیح صنعت گردشگری می‌تواند با ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار، یک محرک اصلی در فرآیندهای اقتصادی و به عنوان یکی از  پارامترهای مشارکت در بحث توسعه پایدار است.

شرکت تجربه خاطرات زیبا (پلتفرم گردشگری سازمانی) تلاش کرده است تا با خلاقیت در حوزه بازاریابی،  بهره جستن از فناوری روز و همگرایی توان دوستداران طبیعت، تاریخ و فرهنگ ایرانی در شکوفایی ظرفیت‌های این صنعت مهم سهیم باشد. به علاوه با همکاری سازمانی همراهان بیشتری با شرایط اجتماعی متفاوتی را با خود در این مسیر همراه می کند و در کنار ایجاد حس نشاط برای هفته‌های کاری پیش رو سعی در معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه‌های پیدا و پنهان گردشگری ایران دارد.

جهت تحقق این امر ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش شده است تا با استفاده از پتانسیل شرکت‌های بزرگ به پایداری صنعت گردشگری، گسترش مشاغل روستایی،  مهاجرت معکوس در کنار ایجاد حس مثبت در زندگی روزمره کارمندان کمک کرد. در این راستا مدل فروش کارت های اعتباری خاطرات زیبا اکثرا براساس مدل B2B و همکاری شرکت ها بنا شده است. اکثر شرکت‌ها مبالغی را تحت عنوان بن رفاهی و سفر در اختیار کارمندان خود قرار می دهند. خاطرات زیبا تلاش نموده است تا با ارائه یک مدل جدید و مناسب برای شرکت ها؛ بخشی از منابع مربوط به مسئولیت اجتماعی ؛ بن رفاهی ؛ بن سفر؛ بن سلامت و .. را به شبکه خاطرات زیبا وارد نموده و از این طریق به توسعه پایدار صنعت گردشگری ، مشاغل روستایی و بوم‌گردی کمک نماید و همچنین شرایط ایده آل‌تری جهت شناسایی تاریخ و طبیعت نادیده ایران در کنار ارتقای روحیه کارمندان از طریق سفر و گردشگری فراهم نماید.