09913545658  (۹تا۱۸)۰۲۱۹۱۰۳۵۰۱۴

انواع کارت گردشگری خاطرات زیبا

انواع کارت خاطرات زیبا

برای مشاهده مطالب جامع خدمات خاطرات زیبا به آدرس https://www.khaterateziba.com/orgcard مراجعه فرمایید 

کارت های اعتباری (Credit Card)

در طرح پیشنهادی به هر یک از افراد مجموعه شما یک کارت اعتباری گردشگری به ارزش دلخواه شما (مثلا یک میلیون تومان) و با لوگوی مشترک خاطرات زیبا و آن مجموعه محترم ارائه می‌گردد.که این اعتبار به صورت یکجا اختصاص خواهد یافت. دارندگان کارت‌های گردشگری خاطرات زیبا می‌توانند با مراجعه به سایت رزرواسیون خاطرات زیبا، علاوه بر کنترل موجودی کارت، اقامتگاه مورد نظر خود را از بین بیش از ۲۵۰۰ اقامتگاه دلخواه و سفر خود را انتخاب نموده و هزینه آن را از طریق کارت خاطرات زیبا پرداخت نمایند. همچنین چنانچه هزینه اقامتگاه بیشتر از مبلغ موجودی کارت خاطرات زیبا باشد این امکان فراهم شده است تا الباقی مبلغ توسط مسافر و کارت شتابی پرداخت گردد. و مبالغ آن در صورت هزینه کرد مطابق قرارداد در پایان هر ماه توسط سازمان پرداخت خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی کارت‌ها به صورت رایگان در اختیار مجموعه شما قرار می‌گیرد و سازمان شما در ابتدای امر صرفا مبلغی معادل ۱۰ درصد از کل اعتبار دریافت شده را به صورت تنخواه و علی الحساب در اختیار این مجموعه قرار خواهد داد. در صورت استفاده کارمندان از کارت اعتباری دریافت شده، در پایان هر ماه فاکتور رسمی هزینه‌های انجام شده به همراه گزارشات کامل جهت بررسی و تسویه تقدیم حضور می‌گردد. هزینه فاکتور ارسال شده طی مدت زمان ۲ هفته از سازمان دریافت می‌گردد اما سازمان‌ می‌تواند به صلاحدید خود هزینه مورد نظر را برای مثال طی ۶ قسط از حقوق کارمندان خود کسر نماید. برای درک بهتر ارزشمندی کارت‌های اعتباری تصور نمایید سازمان شما قصد دارد به هر یک از کارمندان خود ۵۰۰ هزار تومان بن سفر اعطا نماید. توصیه ما به سازمان‌ها این است که به جای اعطای بن کارت ۵۰۰ هزار تومانی به هر یک از افراد سازمان خود یک کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی اعطا نمایند. در صورتی که فردی از تمام اعتبار این کارت استفاده نماید و سازمان طی أقساط ۶ ماهه با سود صفر درصد هزینه را از کارمند خود دریافت نماید بهای تمام شده این وام برای سازمان معادل ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود در صورتی که ارزش افزوده آن برای کارمندان بسیار بیشتر می‌باشد. همچنین سازمان شما مطمئن خواهد بود که این هزینه را پس از ثبت یک خاطره زیبا پرداخت نموده است.

بن کارت (PrePaid Debit Card) همراه با ۳۰ درصد شارژ بیشتر

بن‌کارت‌ها همانند کارت‌های هدیه می‌باشند و در مدت زمان معینی قابل استفاده می‌باشند. بن‌کارت‌ها با اعتبار ۱ ساله و همرا ه با ۳۰ درصد شارژ بیشتر (Over Draft) ارائه می‌گردند. برای مثال چنانچه سازمان شما به هر یک از افراد یک بن کارت به ارزش ۱ میلیون تومان اختصاص دهد، مبلغ قابل استفاده از هر بن کارت (اعتبار بن کارت) به میزان ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

کارت های نقدی (Debit Card) همراه با ۱۰ درصد شارژ بیشتر

کارت‌های نقدی همانند بن کارت می‌باشند با این تفاوت که چنانچه طی مدت زمان معتبر بودن کارت‌ها از آنها استفاده نشود در پایان زمان قرارداد مبلغ باقی مانده از ارزش کارت‌ها به سازمان عودت داده خواهد شد. برای مثال چنانچه ۲۵ درصد از پرسنل سازمان شما از کارت‌های خود استفاده ننمایند تمامی اعتبار مصرف نشده در پایان مدت زمان قرارداد و همرا ه با گزارش زیر تراکنش‌ها به سازمان شما عودت داده خواهد شد.